Download vores 14-dages gratis trænings program
Du bliver automatisk tilmeldt vores nyhedsbrev, når du downloader vores gratis program (INGEN SPAM)
6900+ brugere har allerede hentet programmet.

Få et godt træningsprogram

Men først.. Mød Mads der har styrketrænet i 6 måneder

Styrketræningsvideo ramme

Klik her for at få en drømmekrop!          Klik her for at læse mere om styrketræningsprogrammet

★ ★ ★

Har du nogensinde ønsket dig en krop som Bradley Cooper?

Bradley Cooper styrketræningsprogramDu er måske nybegynder indenfor styrketræning, og leder efter et styrketræningsprogram, der toner hele din krop i en rivende fart?

Eller du har måske allerede prøvet at styrketræne, men lige meget hvad du gjorde, så skete der ingenting. Du har ikke fået en synlig sixpack, og din krop ligner ikke en fitnessmodels.

Hvorfor ligner du stadig dig selv, og hvorfor sker der ikke noget?

Er der noget galt med mig?

Nej, du er helt perfekt og det er sikkert ikke din skyld. Du er nok bare blevet instrueret i at gøre ting, der ikke virker. Ser du, problemet er muligvis din tilgang til styrketræning og ikke din genetik eller viljestyrke.

På billedet ser du Hollywood skuespilleren Bradley Cooper. Som du kan se, så handler det ikke om at have store unaturlige muskler – ligesom bodybuilderne – for at ligne en fitness model. Han har flotte skuldre, et veludviklet brystparti og vigtigst af alt markerede mavemuskler.

Det er sådan en krop dette styrketræningsprogram sigter efter. Ikke kæmpe store (steroide) muskler, men et mere afbalanceret look, som det Hollywood stjernerne viser frem på den store skærm. Ikke alle kan få store muskler som Arnold Schwarzenegger, men alle kan få muskler som Bradley Cooper. Det kræver bare det rigtige styrketræningsprogram.

DISCLAIMER: Resultaterne ved at følge dette træningsprogram kan variere fra person til person.

★ ★ ★

Facts om styrketræningsprogrammet

Facts om styrketræningsprogrammet

Styrketræningsprogram for mænd

 

Styrketræningsprogrammets 5 fantastiske fokuspunkter

Målet med dette træningsprogram er ikke at komme til at ligne en bodybuilder.

Dette træningsprogram tager udgangspunkt i kroppens fysiologi – ikke en hemmelig formel, som kun VI kender!

Vi har samlet al den nyeste viden om styrketræning, og støbt det om til et unikt styrketræningsprogram med 5 hovedpunkter.

Punkt #1: Synlig sixpack

Synlig six pack programAt få en synlige sixpack handler om tre ting:

Træne dine mavemuskler, reducere din fedtprocent og øge dit testosteron niveau (på en naturlig måde).

Dette træningsprogram er designet til at gøre DISSE 3 ting. Det giver dig en fantastisk sixpack!

Punkt #2: Flotte brystmuskler

Flotte brystmuskler80-90 procent af styrketræningsøvelserne i træningsprogrammet træner dine brystmuskler direkte eller indirekte.

For mænd giver det flotte, brede brystmuskler (især nedre bryst, som ellers ofte er svær at træne).

For kvinder er resultatet flotte, faste bryster – så smid push-up BH’en ud.

Punkt #3: Store arme

Store arme træningsprogramStyrketræningsprogrammet er designet til at give dig store og senede overarme - som du ikke troede, var muligt.

Hemmeligheden består i at træne triceps mere end biceps (!), lave det rigtige antal sæt og holde de korrekte pauser mellem hver gentagelse.

Kvinder vil især opleve, at fedtet på armene omdannes til faste muskler.

Punkt #4: V-formet ryg

V-formet rygEn af vores yndlings elementer ved styrketræningsprogrammet er, at det giver en stærk rygmuskulatur!

Indrømmet! Det er sjovere at træne bryst og arme end ryggen. Netop derfor har vi gjort rygøvelserne sjove og varierede.

Programmet giver dig en fantastisk stærk ryg (formet som et V). Det holder dig fri for rygproblemer de næste mange år!

Punkt #5: Stærke ben og baller

Stærke ben og baller er vigtigt i et godt styrketræningsprogramBare rolig. Du skal ikke bruge en hel træning hver uge på at træne ben og baller. Vi har lagt et par effektive og sjove benøvelser ind i næsten hvert træningspas.

Du vil opleve, at du får nemmere ved at tage muskelmasse på, da vi toptuner din testosteron produktion med det rigtige antal benøvelser, sæt, pauser osv.

Fullbody styrketræning er en af de mest effektive måder at fedtforbrænde på (pga. afterburn effekten), så kvinder vil opleve at få en fast bagdel – perfekt til et par jeans!

Anmeldelser af styrketraeningsprogram.dk

★ ★ ★

3 grunde til at styrketræningsprogrammet sparker røv3 grunde til at programmet sparker røv!

Det er vigtigt for os at slå fast, at der ikke er tale om noget magisk styrketræningsprogram, der giver dig kæmpe muskler på et par uger – endda uden at du behøver at træne.

Vores program er er bygget af fitnesseksperter, der kender alt til styrketræning, progression og kroppens fysiologi. Vi lover dig, at over de næste 6 måneder vil det blive hårdt, og du vil få sved på panden. Til gengæld vil du se resultater på din krop, som du aldrig har turde forstille dig.

Faktisk er vi så sikre, at du får pengene tilbage, hvis du ikke er tilfreds med dine resultater!

Grund #1: Dine muskler vokser, mens du ligger på sofaen!

Ligger på sofaen (og træner)Lyder det ikke fantastisk? Med dette styrketræningsprogram vokser dine muskler alle ugens dage – læs hvorfor.

Hvis du spørger en rigtig bodybuilder om, hvor ofte han træner, vil han svare 6-7 gange om ugen – mindst!

Er meget ikke godt? Nej, faktisk tværtimod.

Medmindre du går efter at blive Mr. eller Miss. Univers, og fylder din krop med ulovlige kosttilskud, så viser alt forskning, at du skal styrketræne 3 gange om ugen – og aldrig over 47 minutter.

Okay, lad os tage et hurtigt kig på hvordan du ikke skal træne.

En bodybuilder træner deres biceps en gang om uge, og lader dem hvile i 6 dage i træk! Efter 1 til 2 dage er deres biceps ikke længere ømme – men alligevel venter de 4-5 dage før de træner dem igen.

På den måde vokser musklerne meget langsomt, da de bliver trænet meget sjældent (med mindre du tager steroider, så er det en helt anden snak!).

I vores træningsprogram træner du hver muskelgruppe 3 gange om ugen. Du træner dine musklerne om mandagen, lader dem hvile i 1 dag, kører musklerne i bund om onsdagen, lader dem hvile i 1 dag, træner igen fredag og giver så de stakkels muskler en 2-dags pause – hvorefter du du starter cyklussen forfra.

Er dette en smart måde at styrketræne på? Muskler vokser op til 24-36 timer efter sidste træningspas. Med vores træningsprogram sørger du altså for, at din muskelmasse øges alle ugens dage.

Ud fra et fysiologisk synspunkt er dette den mest effektiv måde at styrketræne på!

Er det ikke hårdt for mine muskler? Jo, og det er også grunden til, at vi har periodiseret programmet og indlagt en hvileuge hver 5-6 uge. Korrekt hvile = store og stærke muskler!

Grund 2#: Professionelt program lavet af fitnesseksperter

Personlig trænere står bag styrketræningsprogrammetHar du nogensinde prøvet at lave dit eget styrketræningsprogram?

Har jeg valgt de rigtige øvelser?

Hvor mange sæt og gentagelser skal der være?

Overtræning?

Og hvad med periodisering og hvileuger?

Det kan være rigtig svært at lave et perfekt styrketræningsprogram, som giver dig store og stærke muskler – uden at du bliver skadet eller får overtrænet.

Vores program er lavet af et hold af fitnessinstruktører, terapeuter og personlige trænere, og følger bl.a. retningslinjerne, fremsat af Cand. scient. Morten Zacho på Motion-online i hans videnskabelige artikel om programopbygning.

Læs mere om holdet bag styrketraeningsprogram.dk her.

Grund #3: Programmet er sjovt og varieret!

Sjovt styrketræningsprogramKender du de traditionelle styrketræningsprogrammer, man kan finde rundt på nettet?

De indeholder 2-6 træningspas, som bare skal laves uge efter uge. De samme øvelser, sæt, gentagelser, pauser og dage – øv hvor kedeligt!

Vores mål med programmet har været at gøre det effektivt og sjovt! Ser du, der er ikke to dage, der er ens i vores styrketræningsprogram! Hvert træningspas er unikt på sin helt egen måde.

Dine muskler vil elske det! Denne variation sørger nemlig også for, at dine muskler hele tiden bliver udfordret på nye måder, hvilket sikrer dig en konstant udvikling. Hemmeligheden ligger i, at dine muskler aldrig når at “vænne” sig til øvelserne og belastningen!

PS: Vi har lagt 4 ekstreme udfordringer ind i programmet, så du kan måle din fremgang mod de andre brugere. Hvor mange point du kan score på 10 min?

 

Resultatet er en harmonisk krop med flotte senede muskler, som får pigerne (eller mændene) til at dreje hovedet på stranden. Invester 6 måneder af dit liv på at forvandle din krop. Og det bedste er:

Alle kan gøre det!

★ ★ ★


Hvad får jeg?

Her er, hvad vi har samlet til dig i vores kæmpe styrketræningspakke. Køb den i dag og kom i gang med at opbygge din drømmekrop om 2 minutter.

Hele pakken

Dansk styrketræningsprogramAlt materialet og styrketræningsprogrammet er selvfølgelig skrevet på dansk (klik på billedet for at se det i højere opløsning). Læs hvad de enkelte dele indholder nedenfor.

Styrketræningsprogrammet6 måneders styrketræningsprogram!

5 fokuspunkter: Markerede brystmuskler, store arme, V-formet ryg, stærke ben og sixpack.

Vi tager ansvar for: Korrekt antal øvelser, gentagelser, sæt, teknik, progressivitet, periodisering og pause. Du skal træne mindre end du plejer!

BONUS: Programmet indeholder 4 ekstreme udfordringer, hvor du kan måle din fremgang mod de andre brugere. Se hvor mange point du kan score på 10 min?

Oprindelig værdi: 495 kr.

+

Introduktion til styrketræningsprogrammetIntroduktion til træningsprogrammet

Introduktion: Vi har lavet en nem introduktion til programmet, som sikrer at du får mest muligt ud af styrketræningsprogrammet.

10 min, så er du i gang! Introduktionen er nem og sjovt at læse og giver dig et indblik i, hvad der gør programmet unikt. Men bare rolig, det er ikke en lang fysiologisk rapport, hvor du bliver tæppebombet med latinske navne og begreber.

Oprindelig værdi: 95 kr.

+

StyrketræningsøvelserUdvidet gennemgang af styrketræningsøvelserne!

Dragon flags, Lying rear delt raise, PU’s, og King squat. Øh..

Du kender sikkert sådanne træningsprogrammer, hvor du ikke aner hvad de forskellige betegnelser dækker over.

Det vil aldrig ske i vores styrketræningsprogram! Her får du nemlig en udvidet gennemgang af alle øvelserne i programmet. Læs om fysiologien bag øvelsen, se billeder og få trænernes bedste råd til hver styrketræningsøvelser.

Oprindelig værdi: 129 kr.

+

Mål dine musklerBONUS: Mål dine muskler

Genialt værktøj til at spore din fremgang

Smart skema der gør det muligt for dig at følge din krops udvikling.

Skemaet passer til styrketræningsprogrammet Skemaet er skræddersyet til programmet. Det betyder, at hver gang du støder på et “målebånd” i programmet, så er det tid til at måle dine muskler.

Se hvordan i denne smarte eBog.

Oprindelig værdi: 95 kr.

★ ★ ★


Hvad er prisen på styrketræningsprogrammet

Okay, jeg er klar til at komme i mit livs form og få opbygget en drømmekrop på under 6 måneder! Hvor mange penge skal jeg have op af lommen?

Styrketræningsprogrammer: Priser

 

Køb grundpakken

eller

Køb grundpakken og kostprogram - og spar 100 kr

Klik her for at læse mere om vores kostplan

GarantiTilfredshedsgaranti med træningsprogrammetHvis du ikke er 100% tilfreds med styrketræningsprogrammet, så giver vi dig alle dine penge retur!

Ingen spørgsmål eller forklaringer – bare dine penge retur!

Vi giver dig denne garanti, da vi er 100% sikre på, at styrketræningsprogrammet virker! Det eneste vi kræver er, at du giver programmet en fair chance. Er du ikke tilfreds efter tre måneder, så får du dine penge retur.

*Gælder for den store grundpakke til 299 kr. Garantien skal anvendes indefor fire måneder efter købsdato.

★ ★ ★


Anmeldelser af styrketræningsprogrammet

Anmeldelser af træningsprogrammet

Det ser fint ud det hele, men virker det virkeligt?

Her kan du både læse hvad eksperterne og brugerne synes om vores styrketræningsprogram. Vi vil elske at høre om dine erfaring, hvis du en dag vælger at købe vores grundpakke.

Ekspert fra Aktivtræning anbefaler vores styrketræningsprogram

Du kender måske allerede Anders Madsen fra sportsbladet Aktiv Træning, hvor han sidder i ekspertpanelet. Hvis ikke, så er her en kort introduktion.

Anders er uddannet idrætsfysioterapeut og driver idrætsklinikken Sportsfyssen i København.

Derudover arbejder han tæt sammen med stjernerne på de danske landshold i roning, basketball og atletik – så han har nok at se til.

Anders anbefaler Styrketraeningsprogram.dk

Anders Madsen anbefaler Styrketraeningsprogram.dkProgrammet er godt periodiseret, indeholder de bedste øvelser og er super godt opbygget.

Tilvænningsperioden i starten med mange gentagelser og lav vægt er super god – (både motorisk og neuromuskulært!) Jeg kan rigtig godt lide, at programmet er inddelt i 8 ugers moduler, da det gør det meget sjovere at styrketræne.

Programmet giver faktisk mig selv lyst til at styrketræne noget mere, og prøve programmet af på egen krop!

Anders Madsen

Fysioterapeut og indehaver af Sportsfyssen.dk

 fem anmeldelser mere

★ ★ ★

strandløves styrketræningsprogram

Martin A om sit styrketræningsprogramMartin Andersen (billedet) har været med til at designe styrketræningsprogrammet. Her kan du læse om hans erfaring med programmet i praksis.

“Lad mig starte med at slå en ting fast. Hvis jeg kan, så kan DU også!

Jeg har trænet med flere jægersoldater, og min viljestyrke eller selvdisciplin kommer ikke i nærheden af deres. Jeg kan godt være lidt doven – især hvis jeg keder mig. Rent fysisk er jeg en “hardgainer” uden generiske forudsætninger for at blive særligt muskuløs.

Men hvordan tog jeg så 5,5 kilo muskler på, mens jeg samtidig reducerede min fedtprocent? Hvorfor var det lige pludselig pigerne kiggede efter mig, når jeg gik ned ad Amager Strandpark?

Fordi jeg ikke længere trænede forkert! Så enkelt er det. På internettet havde jeg afprøvet alverdens træningsprogrammer: Workout meltdown, 1 minut workout, circuit training for pros, Sparta 300 workout og en masse andre gratis programmer.

Når jeg i dag kigger på mine gamle styrketræningsprogrammer, kan jeg sagtens se, hvad der gik galt. Der er faktisk en del ting, som mangler i mange af programmerne.

Dårlig eller forkert periodisering (dine muskler vokser ved varieret belastning)

Dårligt valg af øvelser (gratis programmer springer over hvor gærdet er lavest: Det er nemmere at anbefale en fitness-maskine-øvelse, end at forklare om dødløft helt fra bunden!)

For korte programmer (Mange programmer varer normalt kun 4-6 uger. Det er alt for kort tid.)

Kedelige programmer (som kan tage pusten fra selv den mest motiverede. Træning skal være udfordrende og sjovt!)

Men jeg kan egentlig sagtens forstå dem, der har lavet mine tidligere programmer. Det tager lang tid at lave det perfekte styrketræningsprogram. Derfor bærer jeg ikke nag.

Jeg ærgrer mig bare over, at jeg var så lang tid om at finde ud af dette.

- Martin Andersen

Styrketræningsprogram er vejen frem

DISCLAIMER: Resultaterne ved at følge dette træningsprogram kan variere fra person til person.

 

Hvor lækker og fit kan du blive på 6 måneder?

Mie Paulsen

               Klik for at se større billede

“Fit er det nye skinny. Så har du planer om at komme i gang med at træne, så kan dette 6 måneders fullbody styrketræningsprogram varmt anbefales.

Du tænker sikkert, at du har prøvet diverse kedelige programmer, og hver gang er du kørt fast efter kort tid, fordi det bare var det samme uge efter uge.

Dette program er anderledes!

De 75 unikke træningspas varierer fra gang til gang, og gør det sjovt og alsidigt at træne – så du kommer ikke til at kede dig undervejs.

Du bliver guidet professionelt gennem programmet, og får beskrevet, hvad formålet med den igangværende uge netop er.

Så hvis du har lyst til at se, hvor lækker og fit dit genetiske materiale tillader dig at blive, så er det bare med at komme i gang!”

Mie Paulsen (læs mere om Mie her)

Kvindelig bodybuilder fra Team BESTONG

DISCLAIMER: Resultaterne ved at følge dette træningsprogram kan variere fra person til person.

Køb vores styrketræningsprogram

 

0 DKK0 varer