Komplet kostplan

Vi hjælper dig med at få styr på kosten. Få inspiration til velsmagende og proteinrige retter, der støtter op om dine mål. Perfekt til dig der ønsker at trimme fedtprocenten og booste muskelvæksten.

Kun 285 kr. (sendes digitalt)

Kendt fra
Opbyg muskelmasse
og smid fedtet

Kostplanen er designet til at opbygge muskelmasse og reducere fedtprocenten.

40 unikke opskrifter

Proteinrige og varierede opskrifter til morgen, frokost og aften. 5 ekstra opskrifter på sunde snacks.

Udarbejdet af ernæringsekspert

Kostplanen tager udgangspunkt i dine behov og mål

Nem at implementere i hverdagen

Kostplanen er klar til brug senest 24 timer efter bestilling

Køb nu og få
adgang til følgende:

Kostplan

Komplet kostplan

Dette er en komplet kostplan til dig, der ønsker at trimme fedtprocenten eller booste muskelvæksten.

Kostplanen hjælper dig med at finde dit mål for daglig kalorieindtag og indeholder 40 unikke justerbare opskrifter til morgen, middag og aften.

Desuden gennemgår kostplanen, hvordan du kan optimere dine vaner omkring kost, søvn og motion, så du får det bedste resultat.

Kostplanen koster kun 285 DKK, inkl. moms. Den sendes til den oplyste e-mail-adresse.

Udarbejdet af ernæringsvejleder

Kostplanen er udviklet af Anja Selmann, der har en bachelorgrad i ernæring og sundhed, med speciale i ernæring og fysisk aktivitet. Derudover er hun uddannet fitnessinstruktør, og har arbejdet 15 år som træningsleder, slankevejleder og kostvejleder.

Hvorfor følge en kostplan? Fordi du ikke kan tabe vægt eller trimme din fedtprocent uden den rigtige kost.

Vi har sammensat opskrifter, så du får den rette balance af makronutrienter og vitaminer i en varieret kost.

Kostplanens principper

En af grundtankerne bag vores kostplan er, at den skal være forenelig med en travl hverdag. Ambitionen har været at bygge en kostplan, som du ikke kører træt i og som er fleksibel.

Vejen til et sundt forhold til mad går ikke igennem din madvægt. I denne kostplan skal du derfor ikke veje mad ved hvert måltid.

Det handler om bevidstgørelse om dit kalorieforbrug på den ene side og din mads indhold af kalorier. Kostplanen indeholder opgaver, som lærer dig om begge.

Det er således en kostplan med en høj grad af variation, da du dagligt vælger det, som du vil spise fra vores opskrifter.

avocado fødevarer

Kostplan til dit styrketræningsprogram

Opskrifterne er alle kreeret med det formål at fordre muskelopbygning. Med vores kostplan kan du sagtens tabe fedt og samtidigt opbygge muskelmasse – især hvis du styrketræner imens.

Kostplanen har fokus på mæthed og protein. Protein er vigtigt for din muskelopbygning, men protein fylder også godt i maven. Du skal være mæt, så du ikke falder i og snacker kalorietætte madvarer.

Søvn, motion og vaner

Kostplanen har også et vigtigt afsnit om søvn, motion og vaner, hvor du lærer de vigtigste metoder til at optimere dit liv på vej mod en livsstilsændring eller et vægttab.

Gode vaner er vejen til et varigt vægttab eller en livsstilsændring. Det hele hænger sammen, og man kan ikke isolere kost fra motion, søvn og mental sundhed. Derfor syntes vi, at det var vigtigt at inkludere et afsnit om dette.

Dette afsnit i kostplanen er skrevet af forfatterne bag bogen ‘Sund Livsstil – 30 nemme skrift til varige livsstilsændringer’.

vores produkter

Kostplan

Komplet kostplan til dig der er seriøs

Dette er en komplet kostplan til dig, der ønsker at trimme fedtprocenten og booste muskelvæksten. Kostplanen tilrettelægges individuelt til dig og bygger på velsmagende og proteinrige retter, som du kan lave med danske råvarer.

løbetræne

Cardio- & konditionsprogram

Vores populære konditionsprogram er velegnet til dig, der gerne vil i form og have en bedre kondition. Konditionsprogrammet bygger på såkaldt HIIT-træning og kan kombineres med både løb, svømning, cykling, roning samt mange andre motionsformer.

squat rack

6 måneders grundprogram for begyndere og øvede

Styrketræningsprogram der bygger på 3 ugentlige sessioner á 1 times varighed. 75 unikke træningspas, der giver dig maksimal hypertrofi og reducerer din fedtprocent.

Core og sixpack træning

Core & Sixpack-program

Sæt ekstra fokus på mavemusklerne og få en mere tonet core eller sixpack. Core & Sixpack er til dig, der gerne vil accellere din udvikling. Brug programmet som et add-on til dit normale styrketræningsprogram eller kør det regelmæssigt om morgenen eller aftenen.

Sund livsstil

Sund Livsstil

Vil du gerne være en bedre udgave af dig selv og fungere optimalt i både arbejde og privatlivet? Så er “Sund Livsstil” bogen for dig. 175 tætpakkede sider, der giver dig konkrete råd om kost, motion, søvn, vaner og mental balance.

Læs med på bloggen

Professionel kostplan

En sund livsstil starter grundlæggende med kosten, uagtet om du ønsker at tabe dig, opretholde en normalvægt eller tage muskelmasse på. Selvom motion spiller en stor rolle for vores generelle sundhed, så vil det sjældent give mening at lade gode motionsvaner opveje en dårlig kost. Derfor er den rigtige kost fundamentalt, for at du kan opnå dine mål med et vægttab, livsstilsændring eller muskelopbygning.

Et øget fokus på kosten vil samtidig gøre dig i stand til at give din krop flere af de næringsstoffer, som den har behov for. Sund kost handler nemlig ikke kun om mængden af energi, som vi indtager, men i lige så høj grad om at tilføre en så bred variation af næringsstoffer som muligt. Der er f.eks. stor forskel på blot at tabe sig og at gøre det på en sund måde. Du kan spise tre hamburgere fra McDonalds hver dag og stadig tabe dig, eller du kan sammensætte en kost, der tilgodeser de næringsstoffer, som din krop har brug for. Sidstnævnte er selvfølgelig det, der giver de bedste betingelser for din krop, og et basalt kendskab til næringsstoffer er derfor vigtigt i opbygningen af en sund kost.

Makronutrienterne er de ernæringsmæssige komponenter i dine fødevarer, som omfatter kulhydrat, protein og fedt. Fordelingen af de forskellige makronutrienter er ikke uden betydning, og en sund og afbalanceret kost indeholder både protein, kulhydrat og fedt, da det bl.a. sikrer, at du får nok af alle de vitaminer, mineraler og fibre, som makronutrienterne indeholder.

De fleste personer, der lige er begyndt at styrketræne, bliver ofte forvirrede, når de bliver konfronteret med alt den information om kost der findes online, i magasiner og i fitnesscenteret. I denne kostplan har vi gjort det virkelig simpelt for dig. Det eneste du skal gøre er at vælge dine yndlingsretter, tilberede og spise. De fleste mennesker har travlt med deres hverdag, job, venner, familie og børn. Derfor har vi lavet en kostplan, som er nem at bruge i en travl hverdag.

Vi ved også godt, at det ikke er sjovt at veje mad. For langt de fleste mennesker er det ikke bæredygtigt at skulle veje mad. Efter en uge glemmer man det, eller også gider man simpelt hen ikke mere. Det ved vi, og derfor er vores kostplan bygget op om øvelser, som lærer dig om din kaloriebalance, forbrænding samt indholdet af kalorier i fødevarer. De fleste mennesker har stabile madvaner, og derfor kan man lære meget af at kigge ind i sit køleskab og læse på madvarerne, hvor mange kalorier, de indeholder. Med kostplanen får du inspiration til at spise mere af de madvarer, som mætter og indeholder få kalorier.

Kostplanen er integreret med vores store grundpakke, men kostplanen kan også sagtens bruges med dit eget hjemmelavede styrketræningsprogram. Har du endnu ikke set vores 25-ugers grundprogram, så finder du det her. Du kan komme langt med at rette din kost til. Men vil du virkelig se resultater, så skal du også træne. Styrketræning har vist sig at være langt det mest effektive til at bygge muskelmasse og øge din forbrænding, så du også forbrænder kalorier, når du slapper af.

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments